Bestellen bij Dierenoutlet.nl

Makkelijk en veilig producten bestellen op de website van Dierenoutlet.nl is wat we onze klanten graag willen bieden. Bestel je voor het eerst online of wil je even checken of alles goed gaat, dan staat hieronder handige informatie.

Hier vind je antwoorden over betalen, verzenden/afhalen en retourneren & garantie

Hoe vind ik het juiste product?

Als je een product niet kan vinden kun je het proberen via de zoekbalk. Lukt het dan nog niet, willen we jou graag helpen. Neem eventjes contact met ons op.

Waar kan ik vragen stellen over een product?

Onze klantenservice staat voor je klaar. Via e-mail, het contactformulier, telefonisch en via social media helpen we je graag verder.

Wat heb ik aan een klantenaccount?

Een account in onze winkel maakt het bestellen makkelijker! Het aanmaken van een account is niet nodig, maar geeft wel veel voordelen bij je bestellingen:

  • Je spaart automatisch spaarpunten bij iedere bestelling
  • Je hoeft bij vervolg bestellingen geen gegevens meer in te voeren
  • Je bestellingen blijven bewaard wat makkelijk is voor garantie
  • Je kunt prijzen winnen door mee te doen met productbeoordelingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Winkel je voor de eerste keer bij de online winkel van Dierenoutlet.nl, dan staat hieronder hoe je een bestelling kunt plaatsen. Lukt dit niet dan kun je contact met ons opnemen en helpen we je verder

  • Kies het product dat je wilt hebben door er op te klikken
  • Op de pagina waar het product staat druk je op de knop “in winkelmand”
    • Het product wordt nu aan je winkelwagen toegevoegd
    • Je kunt alle gewenste producten op deze manier in je winkelwagen doen
  • Ga verder door rechtsboven op het lichtgrijze winkelwagen (met getal) te klikken
    • Je kunt nu je kiezen voor “wijzig winkelmandje” of
    • Je kunt hier kiezen voor “bestellen”
  • Door op bestellen te klikken kom je op onze bestelpagina, je zit nergens aan vast
  • Hier zie je een overzicht van je gekozen producten en vragen wij om je gegevens zodat we de bestelling naar je kunnen versturen.
    1. Vul eerst je naw gegevens in
    2. Kies voor de verzendmethode
    3. Selecteer je gewenste betalingsmethode
    4. Controleer het nog een keertje in het overzicht
    5. En als alles klopt druk je op “plaats bestelling”, je wordt nu naar de betaalpagina gestuurd
  • Als de betaling is gedaan gaan wij de bestelling verwerken
  • Je krijgt hier duidelijke berichten over wat er met je bestelling gebeurd

Hier vind je antwoorden over betalen, verzenden/afhalen en retourneren & garantie.

Kan ik ook anders bestellen?

Ja. Via de webwinkel gaat dit het snelst, maar je kunt ook per telefoon en e-mail bestellen. Wij hebben je gegevens nodig en je krijgt van ons de betaalgegevens, nadat de betaling is afgerond verwerken wij je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nadat je de bestelling hebt gedaan kun je deze nog wijzigen als het pakket nog niet is verzonden. Doe dit het liefst telefonisch zodat je direct te horen of het op tijd is.